analizēt tirgus tendences, konkurentu cenas un vēsturiskos datus, lai izstrādātu un ieviestu optimālas cenu noteikšanas stratēģijas automašīnu nomas pakalpojumiem;
sadarboties ar ieņēmumu komandu, lai prognozētu un optimizētu ieņēmumus, izmantojot stratēģiskas cenu korekcijas un akcijas piedāvājumus;
pārraudzīt rezervāciju tendences, sezonālās pieprasījuma svārstības un galvenos darbības rādītājus (KPI), lai identificētu ieņēmumu pieauguma un procesu uzlabošanas iespējas;
bakalaura grāds ekonomikā, uzņēmējdarbībā, matemātikā, datu zinātnē vai līdzvērtīgā jomā;
vismaz 2 gadu iepriekšēja darba pieredze cenu noteikšanā, ieņēmumu vadībā vai datu analīzē (vēlams tūrisma vai e-komercijas nozarē);
spēcīgas analītiskās un problēmu risināšanas prasmes;
labas iemaņas darbā ar Excel, SQL un datu vizualizācijas rīkiem (piemēram, Power BI, Tableau);
teicamas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos (uzņēmums nodrošina savu pakalpojumu visā pasaulē, klienti, sadarbības partneri ir ārpus Latvijas);
vēlamas zināšanas par dažādiem cenu noteikšanas rīkiem un algoritmiem;
pieredze automašīnu nomas vai tūrisma nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību;
proaktīva, precīza un uz rezultātiem orientēta personība;
augsta atbildības sajūta un vēlme sasniegt nozīmīgus rezultātus.
Grāmatvedības komandas vadītājs/-a
Vadīt komandu – komandas veidošana, darba uzdevumu sadale, darba snieguma novērtēšana, motivēšana un attīstība
Nodrošināt efektīvu informācijas apmaiņu starp komandas locekļiem un vadību
Noteikt mērķus un kritērijus komandas darba rezultātu izvērtēšanai
Sadarboties ar citiem uzņēmuma departamentiem, lai nodrošinātu lielisku komandas darbu
Augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai līdzīgā jomā
Vismaz 3 gadu līdzvērtīga darba pieredze
Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (sadarbībai ar kolēģiem ārpus Latvijas). Citu valodu prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
Līderības prasmes, spēja efektīvi risināt problēmas un orientēties uz rezultātu un izaugsmi
Vēlama pieredze darbā ar kādu no grāmatvedības programmām: BC365, Directo, SAP, Horizon u.c.
Padziļinātas zināšanas par vietējiem grāmatvedības standartiem
Grāmatvedības procesu un konsolidācijas vadītājs/-a
Vadīt grupas grāmatvedības politiku, standartu un ikdienas procesu ieviešanu un uzraudzību, nodrošinot to vienotu ievērošanu visās grupas struktūrvienībās.
Pārraudzīt mēneša un gada noslēguma procesus, tostarp savstarpējo norēķinu saskaņošanu, komisijas aprēķinus un iekšējo atskaišu grafiku.
Vadīt konsolidēto grupas grāmatvedību un atskaišu sagatavošanu vadības atskaites, Power BI datu pārbaudes un ad hoc atskaites.
Veicināt procesu automatizāciju sadarbībā ar finanšu un IT komandām, kā arī nodrošināt jauno grāmatvežu ievadi un apmācību.
Augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai līdzīgā jomā (bakalaura vai maģistra grāds).
Vismaz 5 gadu pieredze grupas grāmatvedībā, konsolidācijā vai finanšu atskaitēs.
Labas zināšanas par IFRS (Starptautiskajiem finanšu pārskatu standartiem); pieredze konsolidēto finanšu pārskatu sagatavošanā ir obligāta.
Teicamas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski) saziņai ar starptautisko grupu un ārējiem revidentiem.
Prasme darbā ar grāmatvedības un ERP sistēmām; pieredze darbā ar Power BI tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pieredze audita koordinēšanā un statūtāro pārskatu sagatavošanā starptautiskos uzņēmumos.
Izpratne par nodokļu atbilstību un pieredze darbā ar ārējiem nodokļu konsultantiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Spēcīgas analītiskās prasmes un uzmanība detaļām, spēja strādāt ar sarežģītu finanšu informāciju un ievērot termiņus.
Teicamas komunikācijas un līderības prasmes; pieredze grāmatvežu komandu atbalstīšanā un apmācībā.
Praktiska un proaktīva pieeja darbam, vēlme pilnveidot procesus un ieviest automatizāciju.